Kundeoplevelser

Kundeoplevelser skaber differentiering

Hos Makom har vi fokus på kundeoplevelser og hvilken værdi kunden får ved at bruge tid på din virksomhed og sluttelig vælger dig som leverandør eller samarbejdspartner. 

Kunder stiller langt større krav til virksomhederne og samarbejdspartnere idag og forventer, at det er en selvfølge, at du har en differentiering og kender nutidens samfundstyper, som gør din virksomhed unik i forhold til dine konkurrenter på markedet. 

Kunde oplevelser

- en overset konkurrenceparameter

Kundeoplevelser fremmer kundeloyaliteten og flytter fokus fra pris og produkt og løfter bundlinjen til et højere niveau. Kundens forventninger og virksomhedens værdier, differentiering og kommunikation har ændret sig markant i takt med generationsskifte, digitalisering, innovationer (bæredygtighed og ansvarlighed) og fokus på at være og agere ansvarligt og gøre noget ‘særligt’ og værdiskabende, som rækker langt ud over det ‘almindelige’ produkt, ydelse og brand. 

Ændret kundeadfærd

Kunderne har ændret købsadfærd – hvor de idag opsøger dig, modsat tidligere, hvor du var tvunget til at opsøge dem. Men hvordan finder kunderne frem til netop dig? Det gør de gennem digitale platforme, hvor informationerne og udbyderne står på reje og række for at komme ført. 
Vi er gået fra ‘outbound’ marketing til ‘inbound’ marketing. Det betyder, at hovedparten af alle køb idag foregår i deresa første købsfase på internettet. 

VÆKST

- skabes af gode anmeldelser, synlighed på SoMe og en god traffik

Kunder køber ikke længere på blot ‘tekster’ og ‘fine ord’ – de køber ud fra oplevelser og følelser. En kundeoplevelse kaldes også CX = Customer Experience, hvor vi hos Makom kigger på den rejse kunden har, deres opfattelses (holistisk = transformationsøkonomi) og deres oplevelse af dit brand/din virksomhed. 
Vi tager udgangspunkt i kundens kunderejse, lige fra de sociale medier (SoMe), anmeldelsekanaler (såsom Trustpilot) ind til din hjemmeside og videre til din kundeservice. 

Skab vækst med CX = Kundeoplevelser!

Kunderejsen er i fokus. Fra den spæde start til ordren lukkes. Kunderejsen har ikke udelukkende dit produkt eller din ydelse i fokus, det har ligeledes din virksomheds omdømme og anmeldelser i højsædet. Det er vigtigt at du brander din virksomhed ansvarligt og tager dig af kundernes behov og ønsker. Når vi taler kundeoplevelser, skal din virksomhed vare gennemsigtig og ansvarlig. 
Hos Makom er vi eksperter i data, der sikrer og fortæller om dine kunders rejse. Vi laver dybdegående dataanalyser og sikrer at du som virksomhed opretholder dét der betyder mest for kunden for at ‘et kig, bliver til en ordre’. 

Læs også om

Web / Grafisk Design

Det grafiske design er din virksomheds visuelle identitet, som sender vigtige signaler til dine kunder.

Kommunikation

Selv en virksomhed med det perfekte produkt opnår kun succes ved investering i vellykket kommunikation.

Sociale Medier

Det er vigtigt, at du er tilstede, hvor dine kunder er - og det er uden tvivl på de sociale medier.

CSR / 17 Verdensmål

CSR (Corporate Social Responsibility) fortæller om dine værdier i virksomheden og styrker konkurrenceevnen.

Marketing / Branding

Et stærkt brand er kernen i enhver virksomhed. Effektiv marketing/branding skal ramme din målgruppe lige i hjertet.

Tekstforfatning

Effektive tekster skaber synlighed og salg og sikrer dig vækst (+). Vi har fokus på hele din forretning.

Statistik / Data

I den digitale verden efterlader vi alle digitale fodspor, som kan betyde enorm vækst for mange virksomheder.

Rådgivning

Med en effektiv marketingplan sikrer du din virksomhed en kontinuerlig tilgang af kunder samt tilpasning til markedet.

Kontakt os

Book et møde til en uforpligtende dialog.
Vi kommer gerne forbi dig, ellers holder vi gerne digitale møder hvor vi klarer opsætningen.

KUNDEUDTALELSER

Hvad siger kunderne?