Kundeoplevelser er 
vigtigere end produktet!

- og det er din differentiering ligeså!

Hos Makom har vi fokus på kundeoplevelser og hvilken værdi kunden får ved at bruge tid på din virksomhed og slutteligt vælger dig som leverandør eller samarbejdspartner. 

Kunder stiller langt større krav til virksomhederne og samarbejdspartnere idag og forventer, at det er en selvfølge, at du har en differentiering og kender nutidens samfundstyper, som gør din virksomhed unik i forhold til dine konkurrenter på markedet. 

Kundeoplevelser - en overset konkurrenceparameter

Kundeoplevelser fremmer kundeloyaliteten og flytter fokus fra pris og produkt og løfter bundlinjen til et højere niveau. Kundens forventninger og virksomhedens værdier, differentiering og kommunikation har ændret sig markant i takt med generationsskifte, digitalisering, innovationer (bæredygtighed og ansvarlighed) og fokus på, at være og agere ansvarligt og gøre noget 'særligt' og værdiskabende, som rækker langt ud over det 'almindelige' produkt, ydelse og brand. 

Ændret kundeadfærd

Kunderne har ændret adfærd, hvor de idag opsøger dig modsat tidligere, hvor du var tvunget til at opsøge dem. 
Vi er gået fra outbound marketing til inbound marketing. Det betyder, at hovedparten af alle køb idag foregår på internettet og dermed til de virksomheder som har styr på leadgenerering.

Lad Makom hjælpe dig med content marketing, inbound marketing, leadgenerering og affiliate marketing (mest B2B) - således at du naturligt vækster din virksomhed hvert år.